San Jose - The Valley

Torsdagkväll fick jag en förfrågan från Karinah om jag ville hänga med till San Jose över helgen eftersom dom behövde en fotograf till deras filminspelning. Tänkte att jag hade råd att ta ledigt från plugg lite så jag och hon for iväg vid 1pm dagen efter. Träffade en massa härliga människor och fick några snygga bilder som kan komma att hamna på deras affischer och kanske i tidningen eventuellt.















Nej, det är ingen skräckfilm.. Filmen heter "The Valley" och handlar om sexual child abuse eftersom Karinah har blivit utsatt för det. Hon kom ut med historien för 2 år sen och mannen sitter nu i fängelse i 11 år framöver. Tjejen på bilderna är Jasmine och det är hon som spelar Karinah i filmen.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0