the PAINful truth

Det fick bli en linda-fri vecka för min del då jag legat hemma i underbara krämpor, vilket har lett till att jag hamnat efter lite i pluggandet. Så idag fick bli lite av en ta-igen-dag och jag minskade min lista på cirkus 16 uppgifter till 8 som det ser ut nu. Yay för mig! Har en till uppgift som jag tänkt försöka ta tag i innan jag går och lägger mig ikväll men får se om mitt huvud pallar mer nu.. Dessutom började mitt knä svullna upp igen när jag och Jennie var och betalade gasräkningen förut. Vad är grejen med min kropp?! Får nog kolla upp det där med knät när jag kommer hem för det verkar ju inte helt friskt.



Gjorde en remake på min Maggie Taylor med då vi hade fått tillbaka kritiken och jag kände att jag nog kunde göra bättre ifrån mig. Så hoppas på att Linda håller med och ger mig lite högre betyg till denna..



Anyways.. I övrigt har det varit sjukt jävla varmt idag och även om nästan alla fönster i lägenheten har varit öppna så har vi flytit bort och det var en svettig promenad förut. Så köpte mig lite B&J -New York super fudge chunk, som jag kunde frossa lite i när jag kom hem. Mumma! Nu blir det en välförtjänt paus med Desperate Housewives eftersom jag drogar den serien för tillfället.

Elin

Kommentarer
Postat av: Olivia

Dö inte utan mig Elin. Be strong and hold on! B&J är den bästa medecinen. With love O

2011-03-10 @ 19:56:40
Postat av: Elin

Klart jag inte ska! och ja B&J är grymmebra! :D love u

2011-03-11 @ 03:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0