Städ(lör)dag

Ligger i sängen och dör lite för min rygg klarar inte mer. Har skrubbat rent hela köket och toaletten för det behövdes och vi får dessutom besök imon av michis bror och hans vän :) så tänkte att det var på tiden. Mina händer är sådär mysigt russin-iga nu från allt varmvatten och rengöringsmedel de fått stå ut med de senaste dryga 2 timmarna. Men nu känns det bra. Ska bara ta tag i lite plugg och försöka skriva ett CV så får jag väl belöna mig med lite crèpes sen kanske på state :D mumma <3

Här är lite bilder från förra helgen då det spårade ur lite.. men innan allt rabalder hade vi det väldigt trevligt i varje fall :)



Karinah och Michis som spelar vårt hemmagjorda spel



Karinah Guzman



Jennie gör snygga grimasher



Veronica och Michis :)

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0