Crazy fucking productive Saturday.

Idag har jag haft en sån där galet produktiv dag igen! Utöver att skriva ett vision statement har jag skapat mig ett business card och ett promo card. Skrivit en post, läst ett kapitel i fine art och imiterat Barbara Kruger. Valt 10 första bilder att ta med i min final portfolio och gjort om min dictionary bild. Har dessutom hjälpt michis göra en poster till deras fashion show.
Såhär ser lite av det ut:



Business card



Promo card (den nedre svarta linjen försvann tydligen, men den ska vara där egentligen..)



Appropriation Barbara Kruger



Dictionary image - Haze



Michis poster - Fashion show

Igårkväll var vi på kyrkogården och skulle fota till vår moonlight uppgift. Månen var framme cirkus 5 minuter innan molnen hopade sig så det fick bli enbart painting with light. Gjorde dessutom painting with light exercisen i förrgår då Karinah var snäll och ställde upp som modell.







Modell: Karinah Guzman







Location: Santa Barbara Cemetary

Nu mår jag lite bra för listan har krympt väsentligt! Nu lever jag för springbreak som börjar på torsdag! WHOP WHOP! Så nästa onsdag tar jag och michis vår hyrbil, förhoppningsvis blir det en cab, och glider söderut. Kommer bli så underbart härligt och jag längtar till tusen!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0