48

Ren skär ångest när jag insåg hur lite tid vi faktiskt har kvar i vårt underbara Santa Barbara.. Förlåt mamma och pappa men jag vill inte komma hem! Jag vill fan inte skiljas från den här platsen och speciellt inte människorna. Kommer gå sönder lite inombords när jag måste ta farväl tillslut. Usch. Vet att jag inte borde tänka på det än och njuta av tiden som är kvar istället, men hur lätt är det att inte tänka på det emellanåt? Får hoppas att man kommer fortsätta hålla kontakten med folket och vad gäller platsen så finns det ju fler ställen i världen att upptäcka så det lär jag väl komma över.
För lite roligare nyheter så anlände mitt svenska godis till mig idag. Har dessutom druckit hallontaft och ätit almondy tårta, gud vad jag är svensk. Känns fint.

Elin

Kommentarer
Postat av: Morgan

Förstår att du trivs,gör säkert mamma o pappa också.Som du säger,SB finns ju kvar och idag kan man ju lätt ha kontakt med alla man lär känna varthän man är i världen.Kul att följa er på bloggen, ha det gott.

2011-04-08 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0